Då kör vi på blogg igen, borttappad plånbok.

Tack elin som fick mig att insepreras av att blogga igen.
Har saknat att skriva av sig och sen gå in och läsa efter ett år vad man gjorde. 
Fyllde 15 igår och firade det med fest i lördags, träffade nytt folk. Bland annat euline som
gjorde kvällen med våra kisspauser och snack i garaget ;) 
Vaknade upp på söndagmorgon och hittade inte min plånbok med 1500 spänn, nu är det månadag
och jag har inte hittat den än, FAAN!
Men fick mycket pengar igår, men ändå känns väldigt onödigt :/ Ush.. klantigt.
Har tittat på pettson och findus denna morgon. Och försökt nu ett tag att hitta min
webcam skiva men den verkar har försvunnit. Hade ju tänkt att börja blogga ju och då hade det varit lättare
med webcam :p Hör av mig senare, / seppte
 
SAKNAT ER !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback