Beställde hem de här igår!

Äntligen är löshåret påväg ! :D
Beställde hem de här igår, blev parfym och skal och leoklänningen ;))
Vill in till stan och fylla på min garderob lite grann, hade ju haft 1500 till om jag inte var klantig nog o slarva bort de.
Har engelska nu och de är verkligen sämst, kan de inte eller jo men är lättare att prata än att skriva.
Vet inte ens vad jag ska skriva om ? Vill bara ha slappfredag med chips och dipp o världens finaste pojkvän.
Har också världens fulaste hår idag och typ tjocktröja och jenas, men hade verkligen ingen lust för något annat.
Det är faktiskt riktigt skönt att ha en pojkvän som tycker en är sötast utan smink och aa ofixad helt enkelt.
Då man känner sig som fulast. Har lunch snart och är nån soppa vilket innebär macka :)
Är galet hungrig, har vart de på sista tiden.. vem fan bryr sig herregud.. 
Hej jag heter erica och jag har ätit mycket på senaste tiden och är hungrig jämnt, ANTECKNA !
// seppte
pussinuss (L)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback