Kör ett godnatt inlägg, underbart!

Kul o se att många kommer tillbaka hit !
Färgningen av håret blev jävla blondt, bara att utväxten såg orange ut när jag klev ur duschen.
Men efter lite fönande kom de ljusa fram, pust!
Blev taco o sen köra blindbock med kära mongofamilj o sen älsklingen xd haha fyfan.
Kul vare, sen lite wii. Nu ska jag o gusten bädda oss ner i sängen o dra igång en film o prata lite skit.
Bara ha de gör bra helt enkelt, imorgon blir de kanske gymmet eller en löparunda i skogen.
Om jag inte är lat nog o skyller på kalla vädret eller snön som kom upp idag, chockande men det måste
väll ner de med. Min shopping från fredags tänkte jag bjuda på också o en bättre bild på resultatet av håret.
Godnatt seppteens // seppte
pussinuss (L)

Yeey cambild med sämst kvalité men bättre kommer imorgon ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback