Turkiet

Hejsan är hemma nu efter en super vecka i turkiet.
Det första jag måste slänga ut och säga är fan vad jobbiga turkar är.
Dom skulle ta i hår och händer och stoppa än och ha ögonkontakt hela tiden.
Vissa stannade en och bara kolla på en och vissla o ja, så åk inte ensamna tjejer ;) Ett tips.
Men himla skönt och mysigt har det vart, riktigt varmt :)
Sol och bad vid stranden på dagarna, lite poolhäng på hotellet på eftermiddag sen ut och käka och
shoppa, så såg dom flesta dagarna ut. Har skrattat så himla mycket måste jag tillägga ;) haha !
Nämen turkiet var helt okej, men om jag skulle åka dit nån mer gång tar jag gärna med mig nån manlig.
Landa i lördags eftermiddag då jag fick träffa min efterlängtade pojkvän som mötte mig på arlanda.
Sen kära familj när jag kom hem till åtvid, och sist men inte minst.. dogsen :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback