Håller på o blir sjuk?

Håller nog o bli sjuk känner ja. Hoppar in i klubben Elin ;) idag har de vart en seg skoldag. Syster linden följde med mig hem. Blev att ge sig på o försöka steka våra kära äggmackor :) haha.
Blev att titta på gamla videos o flabba :D haha xd sen kom älskling förbi o underhöll mig lite granna, mys! Men nu känner jag mig kraslig o dan såhär framåt kvällen men hoppas på att de är sömnen. Så blir att sova nu för mitt eget bästa. Är en lång men effektiv skoldag imorgon så måste upp ur sängen imorgon! Så godnatt.//seppte
Pussinuss (L)
Sover brevid söta lillsyrran inatt <3


Kommentarer
Postat av: elin

sv; Hehe du anar inte hur gott de var!(a)

DU kommer till skolan imorgon . slut för nu går jag för din skull fasten jag inte är hel frisk! <3

2012-01-16 @ 21:54:54
URL: http://elinkristensens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback