Raggarsväng med Bettan !

Hej där var jag tillbaka igen ;-) men ni har inte missat nått speciellt i mitt liv.
Men idag när jag o älskling brottades på studsmattan insåg vi att vi måste hitta på någonting o Messa Mimmi o drog ner o skulle bowla men då var de bokat o mitt i smeten drog till Danne o körde tv spel o sen rulla oliver in hos Danne o akut drog vi ner till kebabbaren efter stort sug av pommestalrik men självklart har stället stängt 20 minuter tidigare än vanligt sp blev en runda till Seven eleven o köpa brownie o sen hem. Träffade lite gött folk på vägen som Simon. Blev en riktig pratstund. Nu e vi hemma o ska se på wrong turn, både 1,2 och 4. Kommer dö! Godnatt//seppte
Pussinuss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback