Kontroll hos syster, nu lunch!

Var  skittråkigt och jobbigt o gå upp ur sängen imorse.
Sega totalt, tog typ en kvart o klä på sig :o Hade idrott som första lektion med, fyfan surt!
Har nyss vart på kontroll hos syster, lite fel syn o ska kolla till om min snea rygg blivit bättre.
haha missbildad jag e! Ska möta upp älskling nu och ta o käka nått med.
Men är väll ingen god mat som vanligt -.- Buhu.
O regn/snöar gör de med. Fyfan så sämst de är. // seppte
pussinuss (L)
image description
Blev denna älsklingströja idag!

Kommentarer
Postat av: Signe

Åh, sjukt snygg tröja! :-D har du gjort din design själv? jag undrar isåfall hur du har gjort vid kommentarerna, asså bakgrunden. hhaa, vet inte om du fattar men :')

2012-04-17 @ 13:30:09
URL: http://signeobergs.blogg.se/
Postat av: Signe

Svar: aha, jag förstår!:-) tack ändå :-)

2012-04-17 @ 14:38:17
URL: http://signeobergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback