Hemma hos älsklingen nu!

Fredagen den trettonde har ju varit frid o fröjd för min del :)
Klockan är över tolv ju så nu är det avklarat. Hänt nån skit för er idag ?
Är hemma hos älsklingen nu iallafall, kom hem för en stund sen.
Blev ju en shoppingrunda på stan, fick med mig två par linnen o present till corny som jag lägger upp
hemma imorgon innan jag drar dit. Blev att dra till jk o köra pingis, snacka lite med folk :)
Trevligt, drog vidare till lanet där allt mellan bråk kärlek o spel hände.
Ska ta o krypa ner nu med gustav o kolla på ännu en wrong turn film :(
Godnatt alla! O tack för en lagom skön fredag alla// seppte
pussinuss (L)


Ser ni hur jävla sjuka dom ser ut.. fyfan, chockad om jag överlever de här!

Kommentarer
Postat av: Manal

Hej !

Vill du ha en ny snygg design för ett lågt pris!? :D

2012-04-14 @ 15:02:20
URL: http://justhewayim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback