Plojfoto för niorna!

Hej! Är lessen att min uppdatering har vart väligt dålig men har känt mig sjuk dom två sista dagarna.
Fryser som en gris o har ont i huvet o sånt tjaffs ni vet! -.-
Men vaknade ju hos Gusten imorse o stressa iväg till skolan! Asgarv i skolan asså :D hahaha
9:orna hade ju Plojfoto idag, roligaste dagen i skolan hitills iaf! Snodde nåra bilder från Emmis .. (a)
Är hemma o packar just nu o känner mig lite bättre.. Ska ju sova hos Gustav inatt o ha de lite mys.
Ska verkligen försöka blogga idag, Gustav har ju fått nya möbler nu och jävla ikea.. Fyfan tar ju hundra år o
bygga ihop skiten! Men men ses ikväll // seppte
pussinuss (L)



Vackra "män" det där, eller vad man ska kalla de ? :o


Kommentarer
Postat av: elin

hej muppu, bara så du vet så ville iphoneskal.nu ge dig ett skal!

så du får välja ut ett från deras sida ge mig din adress så skickar dom hem det till dig! :)<3

2011-09-04 @ 14:59:00
URL: http://elinkristensens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback