Nu blir de varm oboy..

Gokväller, har vart dåligt bloggning ida.
Men har haft ont o sen har jag inte direkt haft nått att blogga om.
Har bara slappat o myst med älskling :)
Duschat o kört wii har jag gjort med.
Men nu ska jag ta o göra iordning varm oboy o slänga mig framför tv:n en stund.
Blir skola imorgon! Äntligen fredag, men blir lugnt.
Kommer inte orka göra nått speciellt. blir att va hos danne med älskling.
Typ slöa o sånt! Natti natti //seppte
pussinuss (L)

Efter tv:n blir de borstatänderna igen med alla gulliga små tandborstar xd haha
Sen sova ! Ses imorron.
Hinner nog lägga in en outfit innan skolan, får ju stjus av pappsen :)

Kommentarer
Postat av: Linn Carita

åh, vad gott!! Tack för lunch/frukost tipset ;)



Haft en fin helg så länge?

2011-10-16 @ 11:44:53
URL: http://linncarita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback