Godmorgon! Nåra söta bilder från igår..

Hej blöggen :) Igår blev det först till casper o massa ljaban där med tårta o musik o fira Oliver
som blir 15 idag, så firade han igår istället.
Fina människor som, Erica,Gustav,Casper, Nike,Emma och Oliver ;)
Drog oss lite sakta mot jk o hade ganska kul faktiskt, tror jag oliver hade en stund allt iaf pojken :D
Tog en rejäl sväng med Erica o det behövde vi.
Pratade igenom allt, vilket var väldigt skönt! Har saknat henne såååå <3
Men hon finns verkligen kvar o ingenting har förändrats igentligen vilket jag är sjukt glad över!
Drog hem vid halv 1 från jk :) O somnade nästan direkt brevid älskling när jag kom hem. // seppte
pussinuss (L)

Jag mimmi o oliva sprang o bytte ut pantburkar till godis ;) haha
JUST DET! Fyfan när jag o gustav var påväg hem såg jag nånting som rörde på sig 100 meter framför mig.
FYFAN, trodde jag skulle dö! Världens största spindel mitt på gatan i lilla åtvid :o
Hårig o dan var den, naej ush vad äcklig den var :ss

Kommentarer
Postat av: erica

inte värt att förändras, vet ju att jag har folk som tycker om mej för den jag är (a)<33

2011-10-02 @ 13:56:31
URL: http://ewiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback