Äntligen har skolan insett

Äntligen får vi slippa allt tjat..
Äntligen får man ha mössa o kepar o vad man nu vill på huvet i skolan :D
Tror ju inte att det är sant xd
Man ser hur de rycker i lärarna när man tar på sig luvan.. haha ! Det gillas!
Men har världens mest sämsta lärare just nu, eller en vikarie som tror hon är nått!
BITCH säger jag bara :) Men slutar om lite mer än 1 timme.
Så hoppas pappsen kan komma o hämta mig så jag kan hem o käka sen blir de stallet.
Jag och emma tänkte ta en massa massa bilder. Men beror på vädret men så kan de nog bli.
// seppte
pussinuss (L)

'
Folk får fan klä sig hur dom vill, fattar inte hur de kan finnas en regel på
att få ha mössa! DISKRIMINERING !
men nu är den borta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback