Världens roligaste dag igår!

Vaknade verkligen på rätt sida igår! :)
Stressa ner till bussen o där börja allt trams redan xd
Sen var vi på kontroll på sjukhuset efter de börjades de igen.
Gick till station o hoppa på bussen till ikano.
Sen var det dags att börja leta skor till gustav, och vi hittade ett par tillslut ;)
Vi ska inte gå inte på julmagazinet, haha o ta med oss en kanin?
Jag köpte nisse där.. hahaha!
Jag kunde inte sluta garva i de läget ... haha
Sen blev de bort o käka på max,
Tillslut hittade jag ett par älskling jeans.
Men inte nog med det så följde han med mig till stallet.
HAN, GUSTAV MIN POJKVÄN HOPPADE UPP PÅ EN HÄST :O
Så jag o gustav red runt berg vid 9 igår i mörkret ! Mys.
Här har ni bilder på det jag köpte:) // seppte
pussinuss (L)

Tack för en asbäst dag älskling:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback