Sitter här o ska sätta lite fart i stekarbrillorna!

Haajhajj! Erica o jag åkte hem till mig efter skolan ;) Fyfan så kul vi hade xd
Var länge sen jag var sådär överflummig! Sitter o garvar för mig själv framför camen med mina kära brillor :D
Asså jag kan inte sluta garva :') Helt sjukt xd vad ska ni göra ikväll då ?
Jag ska försöka o samla krafter till att resa på min kära röv o ta mig ner o fixa naglarna o plocka iordning lite.
Kanske ta fram matteboken o plugga lite med, HAHA nej aldrig :)
Men sånt kommer ni få stå ut med när jag börjar åttan sen för då ska jag faktiskt sköta skolan! //seppte
pussinuss (L)


Kommentarer
Postat av: erica

hoho va kul vi hade pluttis :DDDD ! <33

2011-05-18 @ 23:23:37
URL: http://ewiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback