Nu har jag mkt att berätta!

Heej :) Är nu hos erica! Har haft en sjukt kul helg, så kul att jag inte ens hunnit blogga.
På fredan blev det först fotodag med erica o sen dra ut på kvällen till slut ;)
Blev till lanet o så drog ja o träffa älskling hos gustav o blev väldigt flummig!
En lång cykeltur med erica som avslut på kvällen.
På lördan vaknade jag ju med erica, blev mario o lite sånt.
Sen på kvällen blev det till gustav o massa mer flumm!! Var där o sen ner till bysjön o tbx o jao..
Gustav sov hos mig, massa mys såklart! Blev till bysjön idag o lite sånt.
Men nu har jag landat hos erica, hon e o käkar just nu! Sen ska vi ner o köpa lite gott :)
Blir att sova hos mig, kanske på altanen? ;) Massa mys iaf med underbara syster!
Här är lite bilder från fotodagen iaf!//seppte
pussinuss (L)






Fyller på mer bilder i det HÄR inlägget sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback