Min valborg!

Ojoj sikken lördag det var! Har inte haft tid till att sitta vid datorn förns nu.
Åkte hem från skolan, är verkligen sjuk! Förskyld bultande huvud, o en massa hosta :(
Tänkte berätta lite om helgen fast jag inte har nåra bilder.
Erica o Felicia kom o så drog jag till bysjön med emma medans dom åkte hem o käka.
Blev att träffa älskling,mimmi,simon o dom nötterna.
Gick ner till kulturhuset o träffa massa " nyktra" folk ;)
Sen tbx till bysjön o så blev det timotej, massa massa underbara människor!! ;)
Gick runt där o hade riktigt kul. Så skulle jag ju sova hos Erica men gustav hade inte
nån stans o sova så blev att sova hos mig med massa mys!
Så sov han hos mig natten efter o så försov vi oss imorse xd men kom upp till skolan iaf :) //seppte
pussinuss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback