Inte sovit nånting inatt nästan..

Igår brakade helvetet loss.. men fick ur mig det o det känns ändå skönt.
Men vill bara gömma mig eller ta väskan o dra härifrån så långt som möjligt.
Älskling är det ända som håller mig kvar.
Ibland så går allting bra för en stund och man glömmer allt och de är så skönt.
Sen kommer man tillbaka till sakerna igen och man vill bara smita från sig själv.
Men det går inte, man bara lägger allting på hög o det blir bara tyngre o tyngre o mer o mer allvarligt.
Hatar o prata om saker med folk.. verkligen sånt som tynger mig för jag vill kunna allt själv.
Men jag kanske inte alls klarar det här själv.. men det är bara jobbigt allting.
Vill bara börja om o va liten och känna att man duger o inte är så förbannat värdelös.
Jag har alltid varit en sån som kört min egen väg och skitit i vad andra säger.
Men när till och med dom som står mig närmst börjar klaga så blir det en klump i magen o man får panik o bara vill skrika. Allting började så kort o nu är flera mil långt.. jag orkar inte gå hela vägen själv.
Ni skulle garva om ni visste vad det va för ni är för självupptagna för att inse att era ord tar sönder mig.
Jag skulle aldrig tänka mig att sätta mig i samma rum som er frivilligt.

Har sovit jättedåligt, huvet har legat o spänt sig hela natten så har as ont i käkarna.
Ska ta o vakna till lite nu o ta en lååång dusch och sen försöka hitta photoshop o ladda ner så jag kan göra design.
// seppte
pussinuss (L)


Kommentarer
Postat av: mimmi collin

Erica! du vet att ja alltid kommer stå vid din sida vad som än händer så kommer ja alltid älska dej du är en del av mitt hjärta håller i hop snuttan.



lämnar du mej lämnar ja allt.<3

2011-05-19 @ 13:58:52
URL: http://randoow.blogg.se/
Postat av: rebecka :) <3

du vet vart jag finns gumman.

det kommer ordna sig, för vi ska klara det här tillsammans.

om du vill prata så vet du vart ja finns, mitt nr o allt.

om du lämnar mig så kommer jag aldrig att lämna dig.

jag håller fast i dig tills döden skiljer oss åt.

( låter som att vi ska gifta oss där xD )

tack förresten... tack för att ja kunde prata ut med dig i måndags eller när dä nu va.

det värmer eftersom du är den ända som verkligen förstår mig!

<3 me love you!

2011-05-20 @ 18:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback