Hemma !

Ojoj! Sikken tur, jorden gick inte under ;)
Hej förresten! Mötte ju älsklingen neråt i fredas med mimmi o dom.
Jag och Mimmi åkte hem till dom vid 4 o så skulle dom bara handla o sen skulle dom ta moppen.
Men klockan hann visst bli 8 innan vi kom ut till Gärsnäs xd
Blev en kul kväll, hmm.. ! ;) Blev en dusch dan efter o sen massa annat.
Blev stugan på kvällen så skulle jag köra upp mimmi på moppen .. Och vad gör vi ?
Jooo! Ner i diket o får panik o gasar ännu mer o ut på gärdet :D HAHA
Men massa mys o nu är jag hemma o ska ta mig en dusch o sen hitta på något :) ses sen // seppte
pussinuss (L)



Kommentarer
Postat av: mimmi collin

HAHA sexxiiast.se



tack för helgen gumman :*

2011-05-23 @ 10:24:48
URL: http://randoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback