Dagens outfit!..

Hejsan! Har styrt massa med bloggdesignen och glömt bort att blogga xd
Men jag är nog inte klar med designen än, ser helt fel ut ju :o
Blev den fett tråkiga skolan idag, är så trött pån så jag spyr snart!
Hoppas det blir ett väldigt långt och bra sommarlov för det kommer behövas.
Men iaf, skolan först idag och sen va lite med stina,felle,otto,viktor o gustav.
Blev hem o sen åka o fira lille farmor som måste fylla år såhär mitt i veckan.. stress stress :)
Men nu är jag hemma o har äntligen fått ro till att sätta mig vid datorn men måste snart gå o lägga mig för att orka
upp imorron! Ligger efter en massa i sömn ju :/ // seppte
pussinuss (L)



Kommentarer
Postat av: Rebecka :) <33

Snygg som vanligt ser jag ;) <3333

2011-05-25 @ 21:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback