Nu är jag nöjd!

Hejsan, nu är jag hemma igen o landat framför datan.
Det måste vart skolan tråkigaste o längsta dag idag ? Ush det behöver vi inte prata om :)
Efter skolan har jag faktiskt vart med Erica! Ovanligt va ? ;)
Vi drog ner o köpte present till Björni ( ericas pappa) som fyller år imorgon, Grattis!
Sen åkte vi hem till henne o bara slappat, hon mådde inte så bra.

Men nu till den nya designen, det här är nog faktiskt den jag faktiskt är mest nöjd med.
Nu är allt på plats! o bara kanske lite finlir.
Nu ska jag:
Göra nudlar (a) (dom hade gjort mat till mig, men icke sa nicke)
Blogga!!( dagens outfit)
Fräscha till mig ( tvätta bort smink, o.s.v..)

sen är det dags för det stora allvaret.. BIG BROTHER! Älskart // seppte
pussinuss (L)

Klicka på bilderna för att få dom större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback