Blir att fixa naglarna på riktigt idag..

Hejsan! Har inte bloggat och det vet jag men jag kör bara vidare istället :) ¨
Inatt sov Gustav hos mig, massa massa underbart kul! Måste nog ha världens bästa pojkvän.
Är i skolan och fick låna mimmis dator eftersom min e trasig.
Men den här veckan är det massa småfix som ska fixas.
Redan idag efter skolan direkt ska jag,linnea och felicia fixa naglarna.
Blir upp till Mia och dit kommer någon, vill ha fransk manikyr med lite tjoffsan hejsan ;)
Ska klippa mig och bli platinblond till onsdag.. Hoppas löhåret dyker upp innan!
Men ska försöka hinna blogga mer men har tagit igen mkt i skolan nu till nya klassen och sen går resten av tiden till Gustav.. Men ska försöka! :) Blir en ny design snart hoppas jag ochså, för den jag har nu håller bara inte.
Ses senare // seppte
pussinuss (L)


Vet inte riktigt hur jag vill ha :o Får panik! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback