Svar på frågestunden !

Bäst o flest frågor går till -->http://beccacandevi.blogg.se/

Till mig:
-Har inte hört om din kärlek på länge. har du nån ?
Svar: Ja det har jag men alltid angår inte det bloggen.
-Kan du börja videoblogga oftare?
svar:Jo det skulle jag kunna, men jag kan verkligen inte sitta framför kameran o prata med mig själv :D haha
Har så svårt för det.. men vi får se kanske dyker det upp någon!
-Kan du lägga upp din favoritoutfit i bild ?
Svar: hehe okeej :D  
-Om du vorre ensam på en öde ö, vad skulle du ta med dig ? (bara en sak)
svar: Nämen gud vad svårt :o Mobilen för att ringa efter nån som kan hämta mig xd
Jätte svårt att svara på !! bra fråga.
-Favoritgodis?
Sura saker :)
- berätta en pinsam händelse?
svar: Jag gör ganska ofta bort mig det måste jag erkänna, men det mest pinsamma eller det jag blev rätt generad över det var när jag var och åt på en resturang och kollade in en kille och gick på toan.
Och så hade jag inte låst, och just han var den som ryckte upp dörren o där satt jag xd
-Beskriv dig själv med tre ord?
Svar: hmm.. snäll,lättsam person med dålig humor :D
Till Zlatan
- ska han bli en agilityhund, trots allt?
Svar: Nej han är fortförande tänkt till vårdhund men jag kommer träna/rasta honom i form av agility lite hemma och i stugan för skojs skull :)
- favortisgodis?
svar: Han gillar korv väldigt mkt men annars tycker han om vanligt foder som godis:) äter det mesta helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: RC

Vad kul! :) Och måste bara säga att svaren var bra också, hahaha,,, pinsamt det där med killen :O

2011-02-01 @ 22:35:10
URL: http://beccacandevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback