Pussst..

Heeej :) Skulle ha bloggat direkt när jag kom hem men har hållt på lite med en ny design men tror jag ger upp.
Hahha, men aja! Kom hem vid 6 typ ;) Har shäkat o vart ute med Zlatan.
Och sen har jag faktiskt hjälpt mamma o städat :o Helt sjukt vet inte vad det är med mig idag men är glad? :s
Skönt o kul är det att vara på bra humör nån gång!
Men nu ska jag ta o slappa, för imorgon fyller älskade syster år och då blir det rajtan tajtan :D
Nämen hon o jag ska ha kul iaf! Saknar henne sjuk! :( Hon o jaa det är grejer dee!
Men nu ska inte jag babbla utan göra en lov planering! // seppte
pussinuss (L)


Kommentarer
Postat av: elin

gumman.. du ska veta att jag inte är arg på dig eller erica bara väldigt besviken på emma!



sen om du inte gillar mig har ja inte sagt att du måste gör som du vill , men de märker ju att emma är nån du gillar mer och de gör inte mig nått, vi kanske bara inte kommit på rätt väg för varandra ännu!



hörde ni trodde mathias skulle slå er och skit, men så är det verkligen inte han slår inte tjejer och han kommer inte prata med dig heller för är de nån han ska prata med blir det emma som får ta den smällen, men bara så du vet iallafall att jag är inte arg på dig eller erica och erica vet redan åh hon och jag kommer prata imorgon om det kan prata med dig med om du vill det.



älskar dig iaf<3

2011-02-17 @ 20:34:11
URL: http://elinkristensen.blogg.se/
Postat av: elin

sv; ja gumman förstår dig helt, emma och jag funkade ihop men vi passar nog bäst som bara kompisar just för tillfället tills vi redigt ut vad som inte passar mellan oss så vi kanske kan undvika den delen sedan för båda pratar ju skit om båda så de blir ju till slut världens krig.. och ja har ju hört de mesta men vi tar allt imorgon att ta allt på en blogg där alla kan se det känns inte speciellt bra för vill inte blanda in fler folk, det här är mellan mig och emma sen om sandra bråkar med henne har inte jag med att göra för sandra är ju sur på emma av en/flera anledningar kan ta det imorgon, men imorgon pratar du jag och erica själva !<33

2011-02-17 @ 20:49:29
URL: http://elinkristensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback