Gårdagens shopping!

O herregud, jag orkade verkligen blogga! Ni vet inte hur mör jag var i bena :o
Åkte in till stan med elva bussen så vi gick på stan tills klockan halv 7 och sen bio o sen till bussen o åkte hem.
O sen blev det johanneskyrkan ochså :)
Men nu har jag faktiskt sovit ut, är hundvakt åt camilla! ;)
Assöt hund så nu får Zlatan busa av sig riktigt! haha
Det är ju tjejkväll senare som ni vet så jag ska ta en ducsh nu och sen städa mitt rum o fixa!
Vi ses framåt kvällen.// seppte
pussinuss (L)


- En kofta

-Skjorta, ska ha på mig den ikväll tror jag.. så då får ni se den på :)

-Garva inte, men läppstift xd Istället för foundation som kletar ihop!
Köpte det på åhlens tror jag ;) 60 kr! Det tipsar jag..

-Foundation!

-Älskade mascaran jag äntligen köpt!<3

-Tröja!

-Svarta jeans! o Zlatan alltid med ;)

-Hjärthalsband, emma köpte likadant! :)

- O hittade ett par skor tillslut, var bara tvungen att köpa ett par skor..
Skulle igentligen fått ett par converse snart men får se hur det blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback