Förbannad

Just nu vill jag bara försvinna ? ni har ochså säkert känt så..
Falska människa/människor som känner sig utanför som inte har nått annat för säg än
att förstöra för sånna som mig ? :s
Är trött hela tiden? Tjurig.. allt man gör blir fel ?
Man gör folk irriterade fast man inte vill..
Känns verkligen som allt blir fel!! Och sen kommer skolan som man alltid skött förut men nu känns som en mardröm.
Och nått jag inte klarar av det är när folk tjatar på mig, fast dom kanske vill mitt bästa.
Men jag tar det inte så.. jag tkr det bara blir mer o mer tråkigt att göra nått åt problemet.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ska ta fatta vem du menar?<3

2011-02-09 @ 08:32:36
URL: http://randoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback