Trevlig kväll igår!

Godmorgon eller nånting liknande ;)
Igår var deten mysig o rolig dag på stan med syster.
Hittade en massa saker. Lite flumm på skopunkten :D
Kom hem runt 6 o packade hos mig sen åkte till erica.
Gustav o oliver kom förbi o gjorde sällskap med våran dipp o godis ;)
Följde dom hem sen på natten o tog en pratstund på hemvägen.
Målade naglarna på mi, vilket jag fick se idag att naglacket var rosa xd
Men masserao prata o lite sånt, sen somnade vi o vaknade imorse av att emma ringde.
Gjorde mig iordning på 20 min o åkte ut till stallet. Kom nyss hem.
Men nu väntar de bacon o macka på mig o sen en varm dusch.
Lägger upp shoppingen efter! // seppte
pussinuss (L)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback