Nyduschad och frusen tjeja!

Heej, har just tagit en ganska lång o skön dusch..
Men inte lika skönt längre, blir så kallt när man kommer ur duschen.. Blä !
Men har haft hårinpackning så mitt hår är lento fint för tillfället iallafall.
Har krypit ner i sängen nu men funderar på att ta nått litet o käka o se en film eller nått.
Älsklingen var förbi mig sen en stund förut förresten :D Överlycklig tjeja!
men ska väl hitta på nått nu.. godnatt godnatt // seppte
pussinuss (L)

Har gosat ner mig i sportscamp tröjan o shorts. Gött!
Saknar sportscamp nu en hel del kan man säga.
Men jag gjorde inte det just då, skulle lätt kunna åka nästa år igen.
Men skulle sakna ihjäl mig efter gustav så skiter it :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback