Godmorning godmorning sweden

Ni har säkert hört mig klaga i nått inlägg här i veckan att ja har ont i halsen.
Har skitont i halsen ida.. o speciellt när ja vaknade imorse.
Stannade alltså hemma ida men andra ord.. Sov till 10 o har myst lite med hundarna.
Nu ska jag göra iordning lite frulle o titta på julkalendern o sen gosa ner mig i soffan o bara va ;)
Får se om ja orkar hitta på nått bus sen, älskling tror jag kommer förbi senare.
Men ska göra iordning lite frulle nu, varm oboy.. säger bara gött. // seppte
pussinuss (L)

College i gruppen Jumpsuits hos Ziperall (JUMCOL0201r)
Hur snygg ?! ;o jaa tror jag vill ha den istället, ni vet att ja beställde ju en lila från piece of norway.
Tror ni den har kommit än ? Svar nej..
Jävla fejkade o dåliga företag, ändå sitter de reklam över allt om dom på nästan varenda sida..
Jag varnar er, betala inte direkt går rykten om att "företaget" är fejkat och inte ens finns.
Dom beställer hem från annat o sen skickar de hem.. de är därför de tar sån tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback