Blev en sväng till akuten idag

Hejsan bloggen är ledsen att ja inte bloggat men blev inte riktigt som ja tänkt mig idagxd
Fick en rejäl sovmorgon idag o sen åkte ut till stallet med emmis.
Red en långsväng och började galoppera tills de kom en hal fläck.
Fille halkade med frambenen och sen halkade med bakbenen i hög fart.
Sån tur hann jag få loss fötterna ur stibyglarna annars hade det gått jävligt illa sa läkaren.
Men hamnade med ena benet under hästen, fick alltså hästen över mig.
Stackars fille :( Men kom upp på bena men fick asont efter o fick åka in till akuten direkt nästan.
Så har nyss kommit hem därifrån och mitt knä är svullet o jag har fått en klämskada på knät.
Så nu blir de kryckor för min del o knarka panodil :(
Fyfan så de kan gå! Så ett tips till er ryttare.. använd broddar o ta de lugnt.
Har försökt o sätta dit broddar men de har inte gått o få dit dom men men.
Nu ska jag ta de lugnt o försöka plugga lite grann, har inte hunnit med de som ja skulle idag.
Men ska försöka fixa lite iallafall ! Men kryckor o skola blir de imorron haha ;) // seppte
pussinuss (L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback