Sov bort hela dan..

Hej, Vaknade vid 3 brevid lilla älskling. Har inte alls sovit mkt inatt.
Har haft så ont i magen och imorse o hela dan idag ochså.
Men sikken kväll det var igår haha, erica kom och färgade mitt hår och hade med sig oliver ;)
Blev liten pratstund o garv på de och sen ut, var lite stelt tills oliver erica gustav och jag drog oss från folket.
Blev lite nöje med kundvagnarna :') haha! Har saknat erica en massa så hittar på nått snart igen hoppas jag.
Fick nyss en lite smått söt tändare :* // seppte
pussinuss (L)


Kommentarer
Postat av: erica

saknat dej med !

ja det tkr jag verkligen :)<3

pussiissarrr :*

2011-08-09 @ 19:41:49
URL: http://ewiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback