Friday I'm in love

Heej ;) kom inte på nån rubrik , så tog en från febbs :)

Sitter hemma en freda ? vad tänker jag med , nämen nää då det är ändå ganska skönt ;)
Orkar verkligen inte göra nått ..
Har gjort ny design som ni kanske ser.
Blev det bra ??
Tycker jag iaf :D

Funderar på att gå och sova men nae , haha.
Inte än iaf ..
Idag har det ändå vart ganska okej förutom när du ringde o aa ..
Vet inte riktigt vad du tror om mig men aa , vill inte att du ska va sur på mig iaf.
Imorgon ska jag ju upp skapligt , gammelmorfar fyller 90 :D
Men vi ses imorgon med outfit o lite innan jag åker..
Och svarar ju på frågorna imorgon med :)

Godnatti puss & kram // seppte

såhär såg det ut imorse om ni vill veta xd haha jaa måste ut asså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback