En helg med erica helt enkelt !

Heej ;) det va länge sen .. helgen har vart underbar med min kära syster !! :)
Hon sov hos mig i fredas  och jag sov hos henne igår och idag var vi i stan :D

Freda : Blev ju kidnappad i fredags som en liten födelsedags grej av mina älskade små vänner :D
Åkte epa och allt möjligt , blev nerkörd att bada i en fontän ochså xd
Åkte med älsklingen hem vid 12 och erica åkte med Bib och kom hem lite senare ;)

Lördag : Vaknade skapligt brevid syster med ett skratt såklart ! haha
åt frulle och sen åkte till henne , gjorde inte ett skit på dan :)
Förutom att grava då men det gör vi dygnet runt ! hehe
Men på kvällen kom Racca och var med oss , han åkte hem vid 1..
Blev jättetrötta efter ett gott skratt och somna xD

Söndag : Jao . klockan ringde från halv 8 men vi slet upp varann från sängen vid 10 över 8 ;)
Fick göra oss iordning jätte fort , och ner till bussen :D haha
En heldag på stan blev det , med massa shopping ! :)

Bilder från min shopping kommer imorron , hinner inte ta kort ikväll .. måste sova ochså :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback