Min dag ..

Jao ..
Skolan idag då, var ju lite segt eftersom jag inte somnade förns vid 3 inatt :/

Eller det va klockan sist jag kolla iaf.

Men var ju i skolan o va äcklig mat så jag o Alice åkte ner till Oasen(pizzeria) o shäka där ;)
Mkt godare men kanske hade vart nyttigare o inte äta.
Aja, men efter va jag med erica o elin en stund i bibblan.
Dom skulle va där till halv 4.

Så kom pappa o hämta mig o erica.
Har snackat en massa o typ jao lekt lite Halloween i förväg xD
haha aa, behöver inte gå in på detajl.
Men nu hinner inte jag berätta mer för jag ska ta nått o shäka.

Lovade ju en outfit o det ska bli men efter jag ätit! :)
// seppte
Pussinuss(L)

Sämst bilder men ganska söta ändå ;)
Tycker jag iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback