Man lever bara en gång..

Godmorgon.¨

Vaknade jättevarm men ändå kall och jag hade drömt att jag dog.
Hjärtat gjorde jätteont och jag såg allting som jag älskade sen fall jag ihop.

Så jävla hemskt var det.
Det kändes så verkligt..

Fatta, varje dag som man lever får man inte leva om.
Och så kan man slösa bort dom med att bråka med mamma en heldag.
Gå till skolan måste man ju men vem säger det ?
Alla gör som alla gör.
Man lever ju bara 1 gång och då ska man sitta o lyssna på regler som att gå i skolan i typ 15 år och sen slösa bort hela livet på att jobba!?

Vafan är det här?
Vem fan säger att det är rätt att nåra människor som har massa pengar i plånboken ska få bestämma över alla människor..

Man gick alltid till mamma eller pappa när man var liten och frågade " Varför är det så?"
Dom sa bara att det är så ..
Dom vet ju nästan inte själva hur jävla idiotiskt det är..

Tack // seppte
Pussinuss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback