AVSLÖJNING ! Vart i Cypern ;)

Heeeeeloooo Sweden ! :D

Har vart i Cypern i veckan förstår ni, haha ville inte säga dä.
Ingen bloggning den här veckan och ful design jag vet.
Ska göra om den ;)

Håller på att packa upp nu, vid halv 4 hoppas jag syster kommer ! :D
Saknat henne så mkt så dä inte är sant!

Åkte från Cypern vid halv 10 och startade planet vid 2 för det var försenat för det var fel på det :o
Hämtade Zemma på vägen hem från Arlanda med.
Hon har vart på ett jättebra och fint hundpantionat i Norrköping.
Resan hem tog alltså 11 timmar typ..
Menmen !
Asskönt har det vart och jag skriver som en kratta nu för jag har så mkt i huvet xd
Bildbomb kommer under dagen men ingen design ida, tror jag iaf !!

Plus att Erica har fått en lillebror nu :D
Måste få träffa lille skitungen och se hur mkt muskler han fått från min sida ;)
haha, nämen nu ska jag sätta fart !..
Ha det gött sålänge // dåliga uppdateraren Seppte

Vårt hotell från fel sida, vi bodde på längre bort vid en mkt större pool! ;)


Kommentarer
Postat av: erica

Hihi , Milo heter han förstår du ;)

Du ska bara veta att han massa muskler från dej , HAHA .. <3

Älskar dej :)

2010-10-12 @ 14:39:14
URL: http://misslinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback