Somnade 4 inatt ? :oo Godmorgon!

Thjoobre alla vettiga people :D
Har lektion och forksar om Jultomen
Jag somnade inte förns fyra inatt.
Skillade jag.
Men kunde ju inte sova så vad skulle jag göra ?

Är så trött på Åtvidaberg, där jag bor asso..
Sämst fotbollslag och sämst folk.
Eller inte alla men väldigt många.
Som i min klass, har två stycken som är fucking underbara.
Resten är ju helt cepe.

Har en som är ny och asså vet inte varför men klarar inte av na.
Hon får tycka vad hon vill om mig o jag vad jag vill om henne.
Men tänker byta klass.

Haha, snacka om att jag klagar på mkt..
Naej får börja hplla käften mer ? :)

Men så är det och det här är MIN blogg och jag tänker o tycker o puplicerar ;)
Sen är det eran sak om ni vill komentera!

Ska lägga upp outfit men måste hitta en spegel i skolan så jag kan ta en liten bild.
Ses senare sötnosar // seppte
Pussinuss (L)


Kommentarer
Postat av: elin :)

kom till min klass, den ÄR rolig, hahaha :)

2010-11-08 @ 13:00:49
URL: http://elinjfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback