Konstig mupp bakom mig ?

Thjobre :)
ÄNTLIGEN FREDAG !

Gick upp vid 7 imorse.
Men hade sovmorgon till halv tio xd
Sitter i skolan och är en halvtimme tidig, inte ofta det händer men ändå :)
En mupp sitter o kör nått spel bakom mig ? :o
Haha såklart tar jag ju kort.. är lite diskret av mig :D haha (nästan)

Ska ha dans idag på idrotten så bilder kommer.
Kanske lite flummvideos om mimmi kommer ;)

Ska oxå till farmor o shäka med släkten.
Erica hänger med såklart.
Sen blir det kanske utgång `?
Vem vet :D
Och så sover hon hos mig med.
Ska försöka uppdatera lite bättre idag, alltid kul med bilder så får inte glömma bort det ochså.
Ses senare // seppte
Pussinuss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback