Dusch+ansiktsmask sen sova :)

Ska ta en dusch nu och sen ta ansiktsmask ;)
Var ju med Erica idag :D
Vi är ju som 3 år men vem bryr sig ? :)
Var ute och lekte i snön.
Haha hade rikitgt kul :))
Hon åkte hem vid typ halv 7 och jag har typ shäkat o pluggat sen dess.

Nu ska jag bara fixa lite i rummet sen blir det duschen och sen sova.
Är jättetrött ;)
Skulle behöva sova nåra dygn.
Vet inte hur jag ska komma till skolan imorron.
Pappa kunde bara åka ifrån jobbet idag och köra mig.
Och vägrar åka buss :(
Får se hur det blir.
Det är fan kallt i mitt rum :o
Aja skitsamma // seppte
Pussinuss (L)

As bra rengörings sak ;)
Prova ? :)
det är värt det!!

Här är ju ansiktsmasken ;)


Kommentarer
Postat av: Tilde Larsson

vad fin blogg du har den är kul att läsa

2010-11-10 @ 16:05:28
URL: http://larssontilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback