Dataförbud ?! nana ... Godnatt

Hej :)
Jag kanske ska få tider till datorn för pappa tycker jag spenderar allt tid hemma vid datorn ? :o
Och om jag inte är vid datorn så är jag ute med hunden eller med kompisar.

Men aldrig! Men måste försöka sluta upp med att sitta massa..
Men inte sluta helt :o
Har ju sett ensam mamma iaf :)
Är verkligen beronde av det.
Men min mobil är kvar hos erica o min tandborste med..
Men har en extra tandborste men inte en mobil tyvärr :/
Hon skulle sova hos felle så jag kunde inte hämta den.
Nu ska jag bara kolla klart datan xd
och sen så ska jag göra mig iordning o sen sova..
Kommer ta ett tag ett tag för mig att kunna somna så får börja tidigt ;)
Men ses imorron // seppte
Pussinuss (L)

Lyssnas i mina hörlurar just nu ;) grym !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback