Nattinlägg . eller vad säger ni ?

hellu there ^^
Ligger i min säng o jao kollar grejer på datorn o svarar på komentarer :D haha ( allitd kul )

Klockan är halv tre , så jag tror det här räknas som nattinlägg , eller ?

Imorron ska jag ju som sagt med belle o fiska :) Pappa skulle fixa mask xD
Belle ba . asså jaa tar inte i masken o inte i fisken !
O ja är lika dan så ja undrar hur det här ska gå :D haha
Glöm inte att på söndag avgörs tävlingen ;)
Måste upp vid nio imorron -.- haha
Vet inte hur jag ska orka men aja ..
Hoppas ni andra kan sova ;) haha / Seppte


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Skönt att fiska och vara nära vatten nu när det är så varmt

2010-07-04 @ 11:38:59
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback