Igår+Igårkväll+idagmorgon :)

Heejsan :) ifall ni undra varför det inte blev nått inlägg så får ni veta dä nu ;)

Igår : så fyllde ju min mamma år , så det kom massor av folk och sen så ringde Camilla som bor ute på landet och frågar om hon kan få låna min plattång o va hos mig för dom hade ingen el :) haha
Så hon kom vid halv 6 typ o så städade vi min kaninbur xd och så ville Camilla ta ut råttorna :L

Igårkväll : Så gick Camilla och jag in till byn och träffade för emma o alexandra :) sen så gick vi ner och träffade älskade Carro o Ronja med o så var även Eddie,Anton,Sebbe,Sam med o nåra fler tror jag.
Så satt vi nere vid willys o så kom emma o alex o sa åt mig att vi skulle möta erica ;)
Träffade även mimmi med:D
Men vi gick typ runt lite överallt :) var massa folk ute ..

Idagmorgon: Jao nån slängde igen en dörr och jag var så jävla dum o vakna ! haha ;)
Klockan va lixsom 9 och jag kunde faan inte somna om -.- så nu är klockan kvart över 10 och jag är svintrött... Mamma o pappa ska på bröllop idag till Oskarhamn .. Ville gärna följa med men dom skulle inte ha barn på bröllopet :( Var jättelänge sen jag träffade dom.

Hoppas ni fattade något av dä jag skrev :)
Men vi ses nån gång ;) // seppte

Här är en bild från igår :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback