Så kan det gå om man inte är frisk innan man går till skolan..

Godmorgon sötnos... Och jaa, jag har blivit ännu mer sjuk :( Skulle inte gått till skolan igår eftersom jag var inte riktigt frisk och jag blir alltid värre, asså seriöst jag halshugger min hals snart !
Har så jävla ont -.-! Vaknade vid halv 7 och typ bara nee, så gick jag ner till pappa och han hörde verkligen att jag inte mådde bra, så det gick jag upp igen och la mig och sov.
Vaknade klockan 10 över 2 ? .. det var inte direkt meningen men skönt var det :)
Jag har alltså sovit 16 timmar ?! :o
Blir att blogga idag, eller vad annars ? :D Kanske rensa lite smycken, är dags för det ;)
//seppte
Pussinuss(L)
Ligger och äter flingor :) Harpluttar som pappa säger!

Kommentarer
Postat av: Alice Pettersson

mådde as dåligt idag med fick gå hem. asså jag klarade inte med jumpan. sen ska vi äga u know ;)

du kanke kan göre en header te lille jae ? ;)

puss pårej

2010-12-14 @ 14:40:48
Postat av: Erica

Till Alice- aha .. :( <3 att vi ska! :D Aaa det kan jag nog men måste ha bilder på dig då ;) PUSS! ;)

2010-12-14 @ 14:43:41
URL: http://seppte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback