Nybäddad säng och stan imorron, tror jag sover gott!


Godkväll, haha har verkligen kommit fram till att det är fan skönare att lägga sig i nybäddad säng ? :)
Imorgon blir det att åka in till stan med bästa syster Erica min Lindén ! :D
Tar bussen in vid tio, blir en heldag tror jag.. får väl se när vi blir nöjda!
Får ochså se vad jag kommer hem med ;)
Jag själv ska bara vara hemma vad jag vet :) erica och hennes familj kommer hit och kanske Felicia hänger med om mamma går med på det. Blir nog jättekul med raketer och mat! :)
Vad ska ni andra göra ? ;)



Kommentarer
Postat av: J I L L I Z

ååh så sjuukt fin blogg du har!! <3

2010-12-29 @ 23:38:34
URL: http://jilliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback