Skola idag , sen stallet ! + en snodd cykel , igen xd

heej ;) Dåligt med inlägg ida , ja vet ..
Men kom på idag att jag skulle rida , haha har ingen koll alls xd

Försov mig lite , vaknade klockan 10 över sju ! och åkte halv från mig ;) snabb va ?
åkte till erica o fixade det sista sminket och sen trampade vi bort till skolan..
Skolan va helt okej (:

Efter så gick jag till emma :D Så cyklade vi hem till mig och toastade mackor och sen fick vi stjus ut till stallet.
Hade liam och det gick ju bra ;)
Hahah jaa och emma hade ju lite kul i stallet med :D
Syns kanske lite senare med , annars syns vi imorgon ! // seppte
pssst .. Har sovmorgon imorgon så kan nästan lova en outfit imorgon innan klockan 10 :)

Marcus och ellenor :D

Alice och racca fast han blev suddig xd

Alice fina ko ! ;)
Älskade lilla Liam <3

Jag och erica ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback