Nu blir det storstädning i garderoben innan skolan börjar

Asså gud pappa skulle väcka mamma vid 9 och så skulle mamma väcka mig vid 10.

Men pappa väckte aldrig mamma så ja o mamma vaknde nu vid halv ett ? :D

Åhh .. jag kommer aldrig komma upp imorgon till skolan -.- ushh ja vill inte :(

Nu idag ska jag njuta som fan av dom sista timmarna som är kvar av sommarlovet ;)
eller njuta och njuta , jag ska storstäda min garderob haha :)
Men jag kommer ju kunna ligga några minuter längre i sängen när man slipper riva ut halva varje morgon.
Ska hinna ut med zemma o duscha o massa <3
Bäst jag sätter fart ;)
Ses senare med resultat av min städning xD // seppte

Sån här garderob skulle jag behöva ;)<3


Kommentarer
Postat av: emma

jag vill också ha en sån garderob!

sv: vabra! jodå det är bra med mig :p

2010-08-22 @ 13:01:21
URL: http://empiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback