Hemma ! med galen hund

Heej.
Nu har jag kommit hem eller jag kom hem för nåra timmar sen x)
Men när jag kom hem så blev jag överfallen av min älskade lilla vovve :D
Hahaha .. :D

Mysade med henne o jao , mamma är typ halvsjuk o syrran med :/

Har vart ute med Zemma en kortis.
Ska ut o gå längre med henne sen.

Nu så ska jag :
*packa upp väskan och fixa rummet.
*Ta ut kaninen
*Gå lite längre sväng med Zemma.
*Göra mig iordning.
* Laga maten ville jag faktist göra ida ;)


Ha det skönast idag // seppte

psst. skolan börjar snart :(


Kommentarer
Postat av: sanne-madeleine

hehe :)

nej här finns inte mkrt att göra när man tar hand om syskonen... vad gör du själv då? :)

2010-08-11 @ 17:32:35
URL: http://sannemadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback