Fixar söndag!

Hej alla, har vart lite dåligt med snabbuppdateringar som jag brukar göra hela tiden.
Men har inte hunnit utan har blivit ett inlägg varje dag då jag berättar allt istället.
Men ska försöka så gott jag kan :) 
 
Vakna ju brevid älskling imorse, käka frulle och slappa sen var det dags för rejält med städning.
Har storstädat mitt rum och toan. Dammat, dammsugit, bäddat, fixat massor !
Gjorde lite lunch där imellan ;) haha, gjorde omelett och den blev faktiskt ganska god (a)
Har vart ute och gått långsvängen med zlatan, älskling följde självklart med.
Prata skit om allt mellan himmel och jord :)
Ska duscha nu men innan de tänkte jag slänga upp lite bilder från stallet igår! // seppte
pussinuss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback