Filmkväll istället för hundklubben ?

Såg nu att det regna ute och blev samtidigt väldigt sugen på att se filmen LOL.
Älskar alla filmer Miley Cyrus är med, älskar henne över huvud taget.
Hon är så tydlig och verklig, har förbannat snygg stil och sjukt snygg är kvinnan med.
Blir nog att jag går en liten sväng med lilla pysen och slänger mig i sängen och glor på film istället
och deppar, har så himla tråkigt när jag inte är med gustav.. Helt ensamt blir det.
Hur kul är det att ut och gå själv lixsom ? Prata med sig själv eller vad ska man göra ?
Se på film och skratta med sig själv, nee ush så tråkigt. // seppte
pussinuss (L)
 
 
Vad tycker ni om hennes nya hår ? 
Höll på att dö i tårar när jag såg att hennes långa fina hår försvunnit, men nu i efterhand så passade
hon väldigt bra i det korta och det var riktigt snyggt det med men miley cyrus för mig är
snyggisen med det långa håret med perfekta lockarna ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback