Avslutning

Jao ni, nu e de iallafall sommarlov och har vart helt handikapad eftersom min mobil fortförnade
är på lagning så inte så lätt och blogga eller ta bilder men sån tur har jag erica som e
duktig fotograf ;) Var avslutning i fredags, minns gärna inte den dagen men i lördags
åkte jag och gustav ner till gärdsnäs och fira hans bror som tagit studenten med mat och tårta
bestämde oss ganska snart att stanna kvar på landet och de gjorde vi med tills idag :)
Har åkt fyrhjuling och fiskat, även fint sällskap av angelica,paulson,simon och samuel!
Massa skratt och skön värme men lite varmare skulle sitta fint!
Ska ta mig en dusch och bara slappa ikväll med grillning med familj <3 //seppte
pussinuss (L)
Lite bilder från avslutningen och tiden jag vart borta från ericalinden.blogg.se





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback