Film och köra iväg en pling till älskling

Hej, godkväll och godnatt!
Är trött och är depp, saknar min älskling sjukt mycket. Cpar sönder.
Så lika bra och gå och lägga sig, gör ändå ingen nytta o sitta uppe.. blir bara cp då plus att
jag inte har nån lust att vara trött imorgon, för då är det jag som tänker mysa sönder med min pojkvän
( misstolka inte ). Ska rengöra ansiktet med lite mask o annat smått o gott sen förbereda morgondagens outfit.
Sen blir de film och ringa till saknade gustav, sen ska jag leva mig in i drömmarnas land.
Godnatt! O speciellt till mina ruttna kåmpisar som drar till berlin hux flux o lämnar mig :( buhu // seppte
pussinuss (L)


Kommentarer
Postat av: joanna

hej! ska vi göra ett bloglovin byte?)

2012-04-20 @ 11:02:10
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: erica

hähä men är ju hemma nu (a)

2012-04-22 @ 16:50:45
URL: http://ericalinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback